До позакласної роботиз математики у кабінеті відносяться усі добровільні заняття, які проводить викладач в позаурочний час і на яких учні розглядають питання математики.
метою позакласної роботи з математики у кабінеті є:
1. Пробудження і розвиток стійкого інтересу учнів до математики.
2. Забезпечення найглибшого розуміння важливих ідей математики.
3. Допомога в оволодінні головними методами математики.
4. Розвиток математичних здібностей учнів (логічного мислення, просторових уявлень і уяви, алгоритмічної культури, пам"ті тощо), прищеплення учням певних навичок науково - дослідного характеру.
5. розвиток позитивних рис особистості (розумової активності, пізнавальної самостійності, потреби в самоосвіті, здатності адаптуватися до умов, що змінюються, ініціативи, творчості) та навичок самостійно і творчо працювати з навчальною та науково - популярною літературою з математики.
6. Ознайомити учнів з історією математики, з іменами та біографіями видатних учених. які створювали математику, зокрема із видатними українськими математиками - М. Остроградським, В. Буняковським, Г. Вороним, М. Кравчуком та ін.
7. Ознайомити з найважливішими відкриттями в галузі науки.
8. Розгяд застосування математики в різних галузях науки і техніки, у майбутній професії та її роль у пізнанні навколишнього саіту.
9. Формування наукового світогляду. загальнолюдських духовних цінностей, виховання нвціональної свідомості, поваги до національної культури і традицій України; формування позитивних рис характеру (чесності і правдивості, наполегливості і волі, культури думки й поведінки, незалежності суджень, відповідальності за доручену справу тощо).
10. Створення активу, здатного допомогти викладачу математики в організації ефективного навчання математики всього колективу (допомога у виготовленні наочних матеріалів для занять з відстаючими, у випуску математичної газети, проведенні математичних вечорів, поширенні та пропагуванні математичних знань серед інших учнів).
математика дає учням цікаве, корисне дозвілля.
При кабінеті математики в Говорському професійному аграрному ліцеї діє гурток "Інтеграл".
план роботи гуртка за 2010 - 2015 навчальні роки
1) робота з учнями, які не досягли обов"язкового рівня у вивченні програмного матеріалу (додаткові заняття);
2) робота з учнями, які бажають підвищити свій рівень досягнень з даної теми;
3) робота з учнями, що виявили підвищений інтерес та здібності.
Говорячи про перший напрямок, відзначимо, що цей вид позакласної роботи на сьогодні має
Другий напрямок роботи: бажають підвищити свій рівень знань учні, які мають 5 - 9 балів. Для цього потрібно:
1) переглянути з учнем його тематичну залікову роботу;
2) провести роботу над помилками, проеведену учнем;
3) відповісти на запитання, які з"явилися в учня в процесі роботи та роботи над помилками;
5) провести темаьтичну роботу та оцінити результат.
Третій напрямок: робота з учнями, що виявили підвищений інтерес та здібності. Результативнвною є робота з невеликою групою. Індивідуальна робота проводиться відповідно до інтересів учнів. Проте слід пам"ятати. що розвага не самоціль, а один з дидактичних прийомів, який стимулює пізнавальну активність учнів. Розважальний матеріал збуджує увагу, викликає певні позитивні емоції та інтерес. Завдання викладача перетворити його у активний та стійкий.
Суспільству потрібна високоосвідчена особистість, яка
усвідомлює необхідність знань, орієнтується в потоці інформації, може
застосувати здобуті знання в повсякденному житті. Основне завдання викладача
сучасної школи - допомогти учневі розкрити свої творчі здібності. Що притаманно
творчій особистості? Які методи, прийоми, форми навчально - виховної діяльності
стимулюють розкриття творчих здібностей учнів? Ці питання завжди турбують
учителя. Про розвиток творчих здібностей учнів дуже багато
говорять взагалі, і мало хто ризикує говорити конкретно.
Є серйозні теоретичні дослідження, монографії тощо, але викладач - практик має потребу зо
всім в іншому - йому необхідно знати не тільки про те, що потрібно робити, а і як робити.Психологи стверджують, що інтелектуальний розвиток учнів можливий лише в процесі їхньої активної навчальної діяльності, тобто під час набуття ними систематизованих знань, розумового перетворення знань і їх практичного застосування в різних навчальних ситуаціях, які створює викладач в процесі навчання. У результаті в учнів виникають і вдосконалюються такі прийоми Є серйозні теоретичні дослідження, монографії тощо, але викладач - практик має потребу зовсім в іншому - йому необхідно знати не тільки про те, що потрібно робити, а і як робити.Психологи стверджують, що інтелектуальний розвиток учнів можливий лише в процесі їхньої активної навчальної діяльності, тобто під час набуття ними систематизованих знань, розумового перетворення знань і їх практичного застосування в різних навчальних ситуаціях, які створює викладач в процесі навчання. У результаті в учнів виникають і вдосконалюються такі прийоми розумової діяльності, як аналіз, синтез, індукція, дедукція, порівняння, аналогії, які забезпечують виникнення науково правильних уявлень і понять, розвитку інтелектуальних здібностей загалом. Не секрет, що найбільш сприятливим для розвитку творчих здібностей учнів видом діяльності є позакласна робота, особливо математичні гуртки, клуби, факультативи тощо.
всім в іншому - йому необхідно знати не тільки про те, що потрібно робити, а і як робити.Психологи стверджують, що інтелектуальний розвиток учнів можливий лише в процесі їхньої активної навчальної діяльності, тобто під час набуття ними систематизованих знань, розумового перетворення знань і їх практичного застосування в різних навчальних ситуаціях, які створює викладач в процесі навчання. У результаті в учнів виникають і вдосконалюються такі прийоми Є серйозні теоретичні дослідження, монографії тощо, але викладач - практик має потребу зовсім в іншому - йому необхідно знати не тільки про те, що потрібно робити, а і як робити.Психологи стверджують, що інтелектуальний розвиток учнів можливий лише в процесі їхньої активної навчальної діяльності, тобто під час набуття ними систематизованих знань, розумового перетворення знань і їх практичного застосування в різних навчальних ситуаціях, які створює викладач в процесі навчання. У результаті в учнів виникають і вдосконалюються такі прийоми розумової діяльності, як аналіз, синтез, індукція, дедукція, порівняння, аналогії, які забезпечують виникнення науково правильних уявлень і понять, розвитку інтелектуальних здібностей загалом. Не секрет, що найбільш сприятливим для розвитку творчих здібностей учнів видом діяльності є позакласна робота, особливо математичні гуртки, клуби, факультативи тощо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий